Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ "ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ"

http://sidirodromikanea.blogspot.com/2011/03/blog-post_6101.html

Απάντηση σε σχόλιο του δημοσιογράφου Μάκη Βοϊτσίδη.

Ο κ. Κορομήλας Κωνσταντίνος με επιστολή του στα «Σ.Ν» απαντά σε σχόλιο του δημοσιογράφου Μάκη Βοϊτσίδη που δημοσιεύτηκε στον Αγγελιοφόρο και αναρτήσαμε στο blog μας στις 21 Μαρτίου.
Ο κ. Κορομήλας με τίτλο, Απάθεια και Εμπάθεια γράφει:«Αξιότιμε κύριε Βοϊτσίδη παίρνοντας αφορμή από το προ ημερών άρθρο σας στις 21/03/2011 με τίτλο ΄΄Απομόνωση΄΄θα ήθελα να συμπληρώσω μερικά πράγματα αν και κατά κανόνα συμφωνώ με το μεγαλύτερο μέρος των όσων γράφετε. Κατ΄ αρχήν θα ήθελα να ξεκινήσω από το σημείο το οποίο γράφετε ότι τα τρένα για Σόφια ΄΄πηγαινοέρχονταν άδεια΄΄.Αυτά που είχαν αφετηρία την Θες/νίκη συμφωνώ πως έτσι ήταν τα πράγματα, αλλά υπήρχαν και δύο βαγόνια μία κλινάμαξα και ένα κλινοθέσιο τα οποία ξεκινούσαν από την Αθήνα με την αμαξ. 504 και παρουσίαζαν μεγάλη κίνηση και ειδικά το καλοκαίρι και τις περιόδους των εορτών. Επίσης η κλινάμαξα που έκανε το συγκεκριμένο δρομολόγιο είχε ανακατασκευαστεί πλήρωςτο 2004 και ήταν ότι πιο σύγχρονο υπήρχε στον Ελληνικό σιδηρόδρομο.Επίσης σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Τραινοσέ η ετήσια κίνηση μόνο σ΄αυτά 2 βαγόνια ήταν : έτος 2008—18.709 επιβάτες έτος 2009—22.907 επιβάτες έτος 2010—19.200 επιβάτες και όλα αυτά χωρίς να γίνει καμιά διαφήμιση από μέρους του Ο.Σ.Ε, το αντίθετο μάλιστα. Βλέπουμε λοιπόν βάση τον στοιχείων ότι υπήρχε επιβατικό ενδιαφέρον αλλά όπως φαίνεται το πράγμα σκόνταψε αλλού !!!!!!!!Τώρα όσον αφορά το άλλο δρομολόγιο Θες/νίκη—Κων/πολη συμφωνώ με τα λεγόμενα σας ως προς το ότι ΄΄ένας σοβαρός οργανισμός θα το είχε κάνει περιζήτητο΄΄ και για τον λόγο αυτό εμείς οι πρώην εργαζόμενοι στις κλινάμαξες είχαμε κάνει μια αξιόλογη διαφημιστική προσπάθεια με διάφορα τουριστικά πρακτορεία ( τα στοιχεία των οποίων είναι στην διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου ) και είχαμε καταφέρει να προσελκύσουμε για το 2010 γύρω στους 5000 τουρίστες ( εκτός των άλλων επιβατών ) οι οποίοι μέσα στο τουριστικό τους πακέτο περιελάμβαναν και το συγκεκριμένο δρομολόγιο.Δυστυχώς όμως οι εξορθολογιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνοντας μια πρωτοφανή απάθεια και εμπάθεια προς την υπηρεσία κλιναμαξών αποφάσισαν στις 13/02/2011 την σιδηροδρομική απομόνωση της χώρας και μάλιστα απολύοντας τους εργαζόμενους της συγκεκριμένης υπηρεσίας.Την ίδια ώρα που στην Ευρώπη ετοιμάζουν την σύνδεση μεταξύ Λονδίνου—Φραγκφούρτης—Άμστερνταμ με υπερταχείες αμαξοστοιχείες εμείς στην Ελλάδα σε κόντρα κάθε στοιχειώδους λογικής καταργούμε όλα τα δρομολόγια και απολύουμε εργαζόμενους».
ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
πρώην εργαζόμενος στις κλινάμαξες της Τραινοσέ,
και νυν απολυμένος μαζί με άλλους 50 εργαζόμενους.

1 σχόλιο: